سامانه های جدید پدافند هوایی در دهه مبارك فجر رونمایی می شوند
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ 'فرزاد اسماعیلی' روز چهارشنبه در مراسم صبحگاه عمومی ستاد قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص ) ، وضعیت آمادگی این قرارگاه را در حد مطلوب ارزیابی كرد و افزود:تاكنون ده‌ها سامانه راداری و موشكی با بردهای مختلف تا به امروز تولید و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و در دهه فجر امسال نیز شاهد رونمایی چندین سامانه جدید خواهیم بود.

وی به نقش تحریم ها در پیشرفت و جهش بیشتر علمی و فناوری در كشور اشاره كرد و گفت:دست یابی ایران به فن‌آوری های پیشرفته در زمینه‌های گوناگون سبب شده تا مستكبران عصبانی شوند و تحریم‌های بیشتری علیه ما اعمال كنند تا به خیال خود سد راه رشد و ارتقای فناوری در كشورمان شوند.

امیر اسماعیلی اظهار داشت:مستكبران از این واقعیت غافلند كه تمام این خلاقیت‌ها، ارتقاها و رشد فن‌آوری در كشور عزیزمان به دلیل همین تحریم‌ها بوده و ملت ایران به طور حتم تحریم‌های بیشتر را به فرصت تبدیل خواهند كرد.

وی با اشاره به اهمیت راهبردی و استراتژیك منطقه خاورمیانه به تلاش آمریكا و كشورهای غربی برای تسلط بر این منطقه اشاره كردو گفت:یكی از ویژگی‌ های خاورمیانه وجود منابع و ذخایر عظیم نفت و گاز است كه دشمنان می‌توانند با در اختیار گرفتن این ذخایر، اقتصادهای وابسته به نفت و گاز در كشورهایی همچون ژاپن، چین، هند و كشورهای اروپایی را تحت نظارت و كنترل داشته باشند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) در ادامه به تبیین نقش انقلاب اسلامی ایران در بر هم خوردن معادلات قدرت در جهان اشاره كرد و افزود:گواه این مطلب سخنان رییس‌جمهوری وقت آمریكا در اوایل پیروزی شكوهمندانقلاب اسلامی ایران است كه گفته بود ما تمام ابزار تسلط بر خاورمیانه را آماده كرده بودیم اما وقوع انقلاب اسلامی ایران باعث شد معادلات ما بر هم بریزد.

امیر اسماعیلی تصریح كرد:وقوع انقلاب اسلامی باعث شد یك قطب جدید قدرت مبتنی بر تفكر اسلامی، به عنوان یك بازیگر مهم در صحنه منطقه و جهان ظاهر شود.

وی با بیان اینكه پیام انقلاب اسلامی ، پیام ارزش‌ها، عدالت‌خواهی و انسانیت است ، افزود:انقلاب اسلامی هرگز زیر بار زر و زور و قدرت نرفته است و این پیام‌ مورد استقبال ملت‌های آزادی‌خواه جهان و كشورهایی كه به دنبال روابط توام با احترام متقابل در صحنه بین‌الملل هستند، قرار گرفته است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) در ادامه اظهار داشت:ملت ما با ایثار و فداكاری و روحیه شهادت‌طلبی و الگو گرفتن از امام حسین (ع) در طی سی و دو سال گذشته اراده خود را بر دشمن تحمیل كرده ، این راه را با قدرت، عزت و افتخار تمام ادامه خواهد داد.

امیر اسماعیلی همچنین با اشاره به فعالیت‌های مستمر و شبانه‌روزی كاركنان فداكار و با همت این قرارگاه به تبیین نقش پدافند هوایی در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و افزود:یكی از فعالیت‌های بسیار تاثیرگذار پدافند در سی و دو سال عمر با عزت انقلاب اسلامی، حفاظت از مناطق حساس، حیاتی و عملیاتی بدست غیورمردان پدافند هوایی بود كه این مهم به طور مستمر انجام می شود.

وی در ادامه با تبریك فرارسیدن سی و سومین سالگرد پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی ایران از شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تجلیل كرد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) همچنین ضمن اعلام بیعت مجدد خانواده بزرگ پدافند با آرمان‌های بزرگ معمار انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم و معزز كل قوا گفت:باید با حفظ هوشیاری كامل و مواظبت از توطئه‌ها و شیطنت‌های استكبار جهانی و ایادی سرسپرده آن، با بصیرتی مثال زدنی حضوری عظیم و تاریخی را در راهپیمایی روز 22 بهمن به نمایش بگذاریم و خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی‌مان باشیم.

سیام**9132*1580





:: برچسب‌ها: سفر , فلوریدا ,
:: بازدید از این مطلب : 376
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
mohsen در تاریخ : 1390/11/12/3 - - گفته است :
با سلام

از وب سايت شما ديدن کردم وب توپي داريد اگه مايل به تبادل لينک با وب من هستيد

را با نام

بزگترین سایت مدل و عکس

لينک کنيدو بعد از لینک کردن به صفحه

http://ak3baz.ir/link/index

مراجعه کنید ولینک خود راثبت کنبد و به همان لحظه لینک شما در وب ثبت میشود

همچنین میتوانید با سایت مشتی به همین روش تبادل لینک داشته باشید

برای ثبت لینک سایت خود در سایت مشتی به لینک زیر مراجعه کنید

http://mashty.ir/link/

موفق باشید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: